کدام برند تلویزیون کمتر به تعمیر نیاز پیدا می کند؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از مراجعه کنندگان در بخش تعمیر تلویزیون از متخصصین تعمیرات می پرسند اینست که کدام برند در بخش تعمیرات کمتر نیاز به تعمیر و سرویس احتیاج پیدا می کند؟

کدام برند تلویزیون کمتر به تعمیر نیاز پیدا می کند؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از مراجعه کنندگان در بخش تعمیر تلویزیون از متخصصین تعمیرات می پرسند اینست که کدام برند در بخش تعمیرات کمتر نیاز به تعمیر و سرویس احتیاج پیدا می کند؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از مراجعه کنندگان در بخش تعمیر تلویزیون از متخصصین تعمیرات می پرسند اینست که کدام برند در بخش تعمیرات کمتر نیاز به تعمیر و سرویس احتیاج پیدا می کند؟
سیر نزولی در تمام برندهای تلویزیون و سایر لوازم صوتی و تصویری و شاید بهتر است بگوییم در تمام لوازم خانگی امری است که تمام ما آن را تجربه کرده ایم که البته بخش زیادی از این نزول کیفیت بدلیل پیشرفت هر روزه و تمایل به استفاده از دستگاههای جدید با امکانات جدیدتر و بروزتر است.
اما اگر بخواهیم در یک جمله جواب سوال را بدهیم باید بگوییم که کیفیت در بخش تولید و تعمیر دو امر متفاوت است برندی مثل پاناسونیک از نهایت کیفیت در بخش طراحی و تولید استفاده می کند حال آنکه در بخش تعمیر و خدمات پس از فروش به علت پیچیدگیهای خاص ، زیاد باب میل تعمیرکاران نیست. این امر در برند فیلیپس به صورتی دیگر ظاهر می شود: در حال حاضر تلویزیونهای زیادی با برند فیلیپس از طریق شهرهای مرزی وارد می شود که در حالیکه از کیفیت قابل قبولی برخوردارند اما در هنگام نیاز به تعمیرات تلویزیون با مشکلات زیادی از تامین قطعه گرفته تا نبود اطلاعات نرم افزاری مواجه می شوند اما درست در نقطه مقابل سامسونگ با وجود آنکه ممکن است در بسیاری مواقع قیمت پایین را به کیفیت ترجیح دهد اما در بخش تعمیرات به عنوان یک برند خوش تعمیر مطرح است.
بهترین جواب در مقابل سوال بالا اینست که اگر قرار است در هنگام خرید به بخش خدمات و تعمیر هم نگاهی داشته باشیم بهتر است محصول مورد نیاز خود را از برند و مدلهایی انتخاب کنیم که در عین حال که کیفیت دارند در هنگام نیاز به قطعات سخت افزاری و یا اطلاعات نرم افزاری راحت تر بتوانیم نیاز خود را برآورده کنیم.

  • ۰
  • ۰

قبل از انکه بخواهیم درباره حل مشکل پروتکت سینمای خانگی در برندهای مختلف توضیح دهیم ابتدا باید بدانیم پروتکت چیست؟

پروتکت (protect) در لغت بمعنای حفاظت است و در دستگاه های سینمای خانگی زمانی ایجاد می شود که یک یا مجموعه ای از قطعات دستگاه به نحوی معیوب شوند که امکان سرایت آسیب دیدگی به سایر قطعات وجود داشته باشد. در این حالت اعلام خطای پروتکت در دستگاه که با خاموش شدن دستگاه همراه است باعث می شود که سایر قطعات از آسیب ایجاد شده محفوظ بمانند.

 

حل مشکل پروتکت سینمای خانگی سونی

در سینمای خانگی سونی حالت پروتکت در سینمای خانگی با نمایش پیام push power protect همراه است و معمولا در شرایط زیر ایجاد می شود :

  • خرابی بخش آمپلی فایر یا یکی از قطعات مدارات دیگر دستگاه به نحوی که باعث ایجاد اضافه بار جریان برد پاور شود
  • خرابی برد پاور به نحوی که یکی از ولتاژهای اصلی برد پاور قطع شود

در صورت مواجه با مشکل پروتکت در سینمای خانگی سونی ابتدا تمام سوکت های بلندگوها را از دستگاه ها جدا کنید چرا که خرابی یکی از بلندگوها و یا ایجاد اتصال کوتاه در مسیر سیم ها می تواند باعث ایجاد پروتکت در سینمای خانگی سونی شود.

در صورت عدم رفع ایراد از دستکاری بیشتر دستگاه خودداری کرده و به یکی از مراکز تعمیر سینمای خانگی سونی مراجعه بفرمایید.

 

 

حل مشکل پروتکت سینمای خانگی

 

حل مشکل پروتکت سینمای خانگی سامسونگ

در سینمای خانگی سامسونگ حالت پروتکت با نمایش پیام protection همراه است و در موارد زیر ایجاد می شود :

  • خرابی بخش آمپلی فایر دستگاه
  • خرابی بخش پاور دستگاه
  • خرابی و یا تغییر دور فن دستگاه

 

در صورت عدم رفع ایراد از دستکاری بیشتر دستگاه خودداری کرده و به یکی از مراکز تعمیر سینمای خانگی سامسونگ مراجعه بفرمایید.

 

حل مشکل پروتکت سینمای خانگی پاناسونیک

ایجاد حالت پروتکت در سینمای خانگی پاناسونیک با نمایش پیام F61 همراه است.

نمایش این پیام در عموم موارد مربوط به خرابی بخش آمپلی فایر دستگاه است. آی سی های خروجی دستگاه در اثر عوامل مختلف مانند اتصال اشتباه سسیم های بلندگو ، کار کردن با صدای بلند در زمان طولانی ، پایان عمر مفید قطعات دچار خرابی شده و سیستم پروتکشن دستگاه فعال می شود و با خاموش کردن دستگاه و نمایش خطای F61 خرابی دستگاه را اعلام می کند.

در صورت عدم رفع ایراد از دستکاری بیشتر دستگاه خودداری کرده و به یکی از مراکز تعمیر سینمای خانگی پاناسونیک مراجعه بفرمایید.

 

 

بخش تخصصی تعمیر سینمای خانگی مجموعه رایان آمادگی دارد تعمیرات انواع سینمای خانگی در برندهای مختلف سونی ، سامسونگ ، ال جی و پاناسونیک را توسط متخصصین مجرب و متعهد در اسرع وقت در سراسر تهران بعهده بگیرد.

مجموعه خدمات ارائه شده مجموعه رایان با استفاده از قطعات فابریک در برندهای مختلف و با گارانتی 6 ماهه و طبق نرخنامه اتحادیه انجام می شود.

  • ۹۸/۰۶/۱۲
  • گروه رایان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی